reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Ivan Minárik

Ivan Minárik

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Večný študent, horolezec teoretik, rád-by fotograf, nadšený dobrodruh, cestovateľ prstom po mape, chronický optimista a človek, ktorý sa začína pozerať vlastnými očami. Zoznam autorových rubrík:  VýlevySúkromnéNezaradené

reklama

Výlevy

Včera...

Ivan Minárik

Včera...

Zase som sa tváril, že sa učím na prijímačky. V podstate som neklamal, pretože všetka moja snaha viedla k dokončeniu menej významných vecí, aby som sa neskôr plne venoval spomínanej príprave.

  • 26. aug 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 069x
  • 19
O lete...

Ivan Minárik

O lete...

Je mi teplo.Je mi veľmi teplo.Ale nie je mi až tak teplo, ako mi bolo v utorok. Vtedy mi bolo priveľmi teplo.

  • 7. júl 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 008x
  • 10
reklama
SkryťZatvoriť reklamu